torsdag 28 april 2011

Folkskygg...

Idag var jag som vanligt ute på min promenad men jag gick lite senare än vanligt. Detta var inte en bra idé då det var fullt med folk på min runda. Jag gillar att gå runt och strosa ensam, har ju gärna sällskap med mig men inte sällskap som inte är där för mig haha. Jag hade ett par framför mig som gick lite lite långsammare än mig. Det tog en evighet att komma ikapp dom och att komma förbi dom. Jag möter gärna folk då jag har en idé om att jag måste le mot alla jag möter men jag vill inte att dom ska gå åt samma håll som mig :) Jag har blivit folkskygg. Om jag då vill ju förbi så måste jag öka takten och som idag blev det jobbigt då jag redan gick ganska fort.
Detta är ju en syn på det, skulle ju även kunna säga till mig själv "du äger inte världen, låt människor gå där dom vill" och allvarligt lilla jag, sluta irriterade dig på meningslösa saker hahahahah. Jag har inte så mycket annat att irritera mig på, så ibland väljer jag att irritera mig på knäppa saker :) Så jag har nog egentligen inte blivit folkskygg :)

Kanske borde bo såhär om jag blir folkskygg på riktigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar