måndag 2 maj 2011

Maskerad...

Jag älskar att klä ut mig och jag älskar att gå på maskerad. I helgen fyllde en vän jämt och temat för festen var nörd :) Jag tyckte att detta var super kul, jag hade en massa olika idéer tex lite skoluniform fast töntigare eller hello kitty nörd men det blev sportnörd som blev mitt val. Jag älskar att vara någon annan och fjanta runt en hel kväll. Nu kan jag ju iof fjanta på rätt bra utan att klä ut mig, tycker dock att det är skönt att gå på fest där man inte behöver vara super snygg och vrål sminkad. Hade jag kommit som mig själv hade jag ju sminkat mig och fått panik för att jag inte hade något att ta på mig. 
Alla hade verkligen klätt ut sig och det var roligt att se alla roliga outfits.
Nu går ju mina tankar till vilket tema jag ska ha när jag fyller jämt, funderar lite på röda mattan med bad taste. Någon som har förslag?? 
Jag har ju sagt att jag inte ska lägga ut några bilder på mig på min blogg men denna gång gör jag ett undantag och visar upp mig som sportnörd.

3 kommentarer: