tisdag 17 maj 2011

Jag behöver lite flyt....

Jag blir lite tokig på att inget går som jag vill ahhhhhhhhhh säger jag bara. 
Det är inte det att mitt liv är tråkigt eller något, utan jag skrattar i massor och jag gör en massa roliga saker.
Jag har underbara vänner och en underbar familj och kanske borde jag inte klaga alls men jag skulle verkligen vilja ha lite flyt. Jag tycker att livet är underbart men kanske skulle jag behöva lite flyt en stund.
Jag har varit arbetslös nu i snart 4 månader och sökt över 50 jobb men bara fått två intervjuer. Jag har alltid fått de jobb jag vill ha, alltid haft flyt när det kommer till jobb. Jag fattar inte vad som hänt liksom mitt flyt i jobb är borta snyft snyft.
Jag har dessutom alltid haft en bra ekonomi men nu får jag dåligt samvete av att köpa en tomat, hallllllååååå så ska det inte vara. Jag som alltid har koll på allt har plötsligt ingen koll på något :)
Jag kan inte göra så mycket åt det än att bara fortsätta att göra det jag gör och en dag kommer jag ha flyt igen. Jag längtar tills den dagen är här :)

1 kommentar:

  1. Jag håller tummarna för att ditt flyt kommer snart. Det är du mer än värd!
    Kram.

    SvaraRadera