torsdag 5 maj 2011

Punkt 12, 10 saker du inte vet om mig...

Allvarligt vet jag inte om det finns tio saker jag kan berätta som ni inte vet. Iaf ni som är mina nära och kära, jag gillar ju att prata vilket resulterar i att ni vet det mesta men ska dock göra ett försök i att leta fram saker ni inte vet.

1. Jag dansar gärna runt  framför spegeln hemma, de låtar som går då är pour some suger on me eller dirty. Ja det där får ni analysera själva.

2. Jag pratar med mig själv när jag kör bil.

3. Min första CD-skiva var Ainbusk, älskade låten "jag mötte Lassie".

4. Blir jag deppig sätter jag på mitt singstar, då går det över efter fem låtar :)

5. Jag får koffeinkänningar av pepsi, inte så konstigt då jag inte dricker någon annan form av koffein. Men jag kan faktiskt inte sova på flera timmar efter Pepsi.

6. Jag är riktigt, riktigt lycklig, detta vet ni väl alla men kom inte på något annat :)

7. Jag gillar blodpuddig med bacon och lingon, någon som vill komma och äta det hos mig?? Gör ju det inte till mig själv.

8. Älskar tv-programmet The biggest loser

9.  Jag är en periodare, jag biter på naglarna i perioder. Ja jag vet massa äckliga bakterier men det hjälper inte.

10. Mitt freecard just nu är Chad michael murray sötnos :). Jag behöver ju inget freecard egentligen för jag får göra vad jag vill med vem jag vill men om jag hade behövt ett så hade det varit han. 

2 kommentarer:

  1. Kul, är själv riktigt förtjust i serien som du kanske förstår av namnet på min blogg :)

    SvaraRadera
  2. Jag kommer gärna och äter blodpudding. Är ju kanongott. :D

    Kram J.

    SvaraRadera