onsdag 11 maj 2011

Möten...

Jag är en sån människa som älskar att möta människor på alla platser där jag befinner mig. Ja jag är inte folkskygg längre, för idag på min promenad så träffade jag en kvinna med en hund och mitt ute i skogen började vi prata hundar och väder. Jag älskar såna stunder. Förra veckan på promenaden så träffade jag en gubbe som jag pratade med om sol och promenadvägar i området. Jag är också en sån människa som älskar att prata med den jag sitter bredvid på tåg. När jag bodde i Helsingborg och åkte hem satt jag en gång bredvid en man som lärde sig japanska, det blev ett samtal som jag nog aldrig kommer att ha igen :)
När jag reste upp till min syster en gång träffade jag på en för mig bullbakande mormor men det visade sig att hon var en ambassadör och bara hemma i Sverige för lite affärer :)
Jag älskar att möta människor som jag kanske inte skulle ha möt om jag inte hamnat bredvid dom på ett tåg eller buss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar