fredag 22 april 2011

Vårförälskelse...

Idag fick jag en sprudlande känsla i kroppen när jag var ute på min promenad. Solen lyste men det var tidig morgon så den var inte så varm, det var dagg i gräset och fåglarna kvittrade. Det känns nästan som att man är lite småförälskad men utan att ha en enda anledning att vara det. Jag kan verkligen komma på mig själv med att gå runt och le på min promenad och det är bara för att det är så fantastiskt underbart ute just nu. Detta är ju ingen ny känsla utan den kommer varje år, och eftersom jag inte är kär i någon annan så är det rätt skönt att faktiskt få känna så ibland. Jag älskar våren och allt vad den gör med mig :) Kan ju iof få samma känsla när första snön kommer eller på den finast höstdagen. Men våren gör mig nog lite extra sprudlande :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar