måndag 18 april 2011

Jag är helt enkelt fantastisk...

Idag har jag varit hos min jobbcoach, för mig är det besöket ett enda stort egoboost besök. Jag får under hela mötet höra hur bra jag är och vilka fina egenskaper jag har. Hur trevlig min personlighet är och att jag är en mycket social människa. Idag blev det ännu bättre då jag hade gjort ett personlighetstest och tydligen fått ett bra resultat. Jag är harmonisk, stresstålig och lugn. Jag är social och gillar andra människor. Enligt min coach är jag en bra kandidat som dom så fint kallar det. Hon säger jämt att hon inte kan hjälpa mig med så mycket för jag har redan ett bra CV och en bra personlighet och jag gör det hon förväntar sig av mig.
Så dagens slutsats är ju då helt enkelt att jag är FANTASTISK :)


Tummen upp för mig liksom :)

2 kommentarer: