onsdag 6 april 2011

Favorit saker...

Jag har inte så mycket intressant att berätta idag, jag tog en promenad men hittade inte så många nya fina träd :) Men idag fick jag iaf känna på ett vårtecken och det var den underbara lukten av gödsel. Luktar ju illa men känns ändå så underbart då jag förknippar den med vår och sommar. Sen lagade jag lunch idag blev det fish and chips, nyttig variant. Inget friterat och inget panerat så man kan väl egentligen säga att jag åt fisk och potatis haha.
Sen hämtade jag lite 50-tals klänningar som ska användas imorgon. Vi är tre tjejer som ska fota till kören imorgon. Jag testade dom och ojoj vad fin jag blev :)
Eftersom jag inte har så mycket annat att skriva om så går jag idag in på punkt nr 8 och det är mina favorit saker.

Tycker inte alls att det var lätt att komma på några favorit saker, men får väl försöka :)
  • Mina mysbyxor, underbart att ta på sig dom efter en heldag i jeans eller liknande.
  • Min filt, jag har en filt från chili som jag bara älskar
Underbar!!!  
  • Min mascara, den kan göra underverk vissa dagar :)
  • Mitt singstar, behöver nog inte ens en förklaring 
  • Mina ljuslyktor, underbart när man fryser och när man vill ha lite större mysfaktor.
  • Favorit i badrummet är tandborsten 
  • Favorit i kylen är nog ketchup, måste ha ketchup till allt :) Och favoriten är ju självklart Felix.

  • Favorit köksredskap är min stavmixer, bär, yoghurt och banan som mixas mums. Fast brödrosten och mikron kommer också högt.
Det kanske inte låter så svårt men det var verkligen svårt.
Vad är era favorit saker???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar