fredag 15 april 2011

Påskpyssel...

Jag pysslar med påsk saker :) I löööööövvvvv pyssel och inte sånt där pyssel som måste bli fint. Då är det inte lika roligt. Nu sitter jag ju inte och gör kycklingar eller harar av garn eller så utan jag pysslar ägg. Och nej jag gör inte äggen heller utan jag bara pysslar med innehållet i äggen :)
Det är ju påsk nästa helg och jag ger faktiskt fortfarande bort ägg, jag tycker ju att det är så underbart att ge bort saker så nu får jag ju passa på när det är påsk.
Jag har börjat på en kompis ägg och min brors barn ska få ägg också. I barnens ägg ligger det just nu chokladkyckling och hare, ett kinderägg (köpte ett till mig också hihi) och pruttlera kan ju inte bara köpa godis :)
Jag kommer ihåg pruttlera från när jag var liten och även sån där slime, jag hade grön slime :)

Jag har även tagit en promenad idag men det hände verkligen inget roligt alls på hela vägen. Helikoptern var iof ute och letade efter mig idag med men jag gömde mig bland träden :)

1 kommentar: