måndag 11 april 2011

Helikopteranfall!!!

När jag släckt alla lampor och gått och lagt mig igår, ser jag ett ljus genom fönstret. Jag hör också något som låter väldigt mycket. När det kommer närmare så inser jag att det är en helikopter. Den kan inte flyga speciellt högt då jag kan se den tydligt genom mina persienner. Det känns som att den cirkulerar runt mitt hus i typ fem minuter. Känslan som kommer då är att de ska ta fram en megafon och ropa "KOM UT MED HÄNDERNA ÖVER HUVUDET" hahahah
Jag har ju inte gjort något brottsligt, så jag visste ju att det inte skulle hända mig iaf. Sen såg jag den ge sig iväg igen inte en enda polis eller Säpoagent hoppade ur :(

Spänning i vardagen på hög nivå :)

2 kommentarer:

  1. Spännande! :) Tänk om det hade hänt...att dem börjat gapa. Frågan måste ju vara då hur vet man vem dem gapar åt??? ;D

    SvaraRadera
  2. haha du är ju rolig du.. jag tror inte du kan vara helt säker på att dom INTE är ute efter dig nu när dom varit dig hack i häl två dagar.. kanske måste dom bara spana lite på dig först innan dom tar dig till finkan...

    SvaraRadera