söndag 3 april 2011

Musik...

Jag gillar verkligen spotify, man kan hitta så otroligt mycket musik som man annars aldrig skulle ha lyssnat på.
Idag har jag lyssnat en hel del på Kent. De är verkligen inte mina favoriter men en del av deras låtar är fantastiska.
Så här kommer tre Kent låtar nu måste lyssna på:
Utan dina andetag, denna måste man ju bara älska.
Fick tips om låten Chans och den gick direkt upp på en favorit plats.
Sen gillar jag även Columbus, kanske för att den är med på Singstar :)

Andra favoriter som går ofta här hemma nu är Kate Voegele, henne hittade jag genom en av serierna jag följer One tree hill.
Ben Harper och Jack Johnson är ju också favoriter som spelas grymt mycket hos mig. Jack Johnson lyssnade jag på i massor under min resa i Australien. Det kommer alltid tillbaka en massa underbara minnen till hans låtar :) Om jag ska välja en låt med honom som ni ska lyssna på så välj Angel, men sen är ju väldigt många fler bra.
Med Ben Harper så säger jag waiting for you.

Senaste låt på min spotify är This years love med David gray. Behöver väl inte säga att jag gillar kärlekslåtar :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar