onsdag 20 april 2011

Mysdag, mys med E, mys med H och senare mys med K :)

Idag hade jag inget planerat förutom ikväll men jag ringde min nya vän E och frågade om hon ville ta en promenad. Så det blev en promenad till underbara ÖB, ja ni läste rätt underbara ÖB. Jag älskar att strosa runt där, knäpp som jag är. Även Claes Ohlson och eko är två affärer jag gärna strosar runt i.
Det blev en hel förmiddag med E, vi har allt en del att prata om :)
Sen blev det en sväng på stan och fick då en känsla av att jag ville ringa min underbara killkompis H. Det slutade med att han kom till stan för en snabbfika med mig. H är en sån person som ger en så mycket energi. Det gör väl alla mina vänner iof men det är lite annat med en kille. Vi pratar inte om samma saker och skrattar inte åt samma saker som jag gör med mina tjejkompisar. Vi har inte träffast på ett tag nu så det var väldigt mysigt att träffas, vi bokade även in en lunch nästa vecka så att han kan fylla på mina energiförråd mer :) Även om de redan är ganska fulla. Mer H till folket eller iaf till mig :)
Nu blir det att fixa till lägenheten innan jag ska åka iväg för att ha myskväll med K.
Helt enkelt en underbart mysig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar