tisdag 5 april 2011

Underbar dag och punkt 7.

Idag skulle jag till Borås igen, var lite orolig när jag närmade mig samma rondell. fast idag gick det bra, bilen rullade fint hela vägen.
Jag skulle träffa min jobbcoach idag och när hon kommer inspringande en kvart för sent vet jag att henne kommer jag att gilla haha
Hon gav mig en del bra tips men sen sa hon att jag faktiskt verkade ganska bra och hade ett bra cv så hon kände väl att hon inte kunde göra så mycket :)
Men vi kom fram till en bra plan till mig och det ska faktiskt bli kul att ändra mitt cv nu.
Kanske är jag bara glad för att ha något att göra :)
När jag var färdig där skulle jag fika med en gammal kompis, men jag gick i några affärer innan och sprang då på min plastis. Så vi bestämde att hon kunde följa med och fika.
Vi slog sedan följa till knalleland där hon skulle träffa pappa och P, vi bestämde oss för att överraska. Så inne på skopunkten hoppade jag fram från en pelare :)
Vet inte om själva överrasknings momenten blev så bra men kul att se dom. Vi strosade runt i affärerna alla fyra en stund. Pappa var minst nöjd men vi fick även han att prova lite kläder :)
Detta var min dag.

Tänkte även gå in på punkt 7 på listan här.


Jag hoppar över punkt 6 då jag tycker att den är lite hemsk, och väljer punkt 7 som är mina vänner för dom är så mycket underbarare att prata om.


Mina vänner är fantastiska personer och jag kan inte tänka mig att vara utan dom. Jag vet att en del vänner kommer och går, ibland tror jag att det är bra för jag tror att vissa bara är menade att ge dig nåt för just det ögonblick som de finns i ditt liv. Mina vänner ger mig kärlek, råd, respekt, får mig att se saker på andra sätt, ibland öppnar dom mina ögon för det jag borde kunna se själv men inte kan :) Dom får mig att skratta, le och de hittar på saker med mig som de vet att jag gillar. Dom får mig med på saker som jag kanske egentligen inte gillar men gärna gör för att jag trivs i deras sällskap.
Jag hoppas att jag ger tillbaka lika mycket som jag får av mina vänner. Jag hoppas att dom får samma underbara känsla i kroppen som jag kan få efter en dag på stan eller bara en fika. Jag älskar verkligen den känslan av att känna att man kan skratt ihop eller vet vem man kan ringa när något strular i livet. Vem jag ska berätta de roliga nyheterna för eller vem jag ska ringa när livet går fel. Jag tycker det är fantastiskt att jag får ha såna vänner i mitt liv.
En stor kram till alla er som gör mitt liv så underbart :)


1 kommentar:

  1. Jag vet iaf hur jag mår av att bara tänka på dig! Du är en väldigt fin vän som ger mycket av dig själv. Du är liksom fin utifrån och in och det är få som är det! Tacksam över att vi umgicks så mkt under "vår" tid och att du fortfarande finns kvar i mitt liv trots att vi inte har samma möjlighet att umgås nu. Vet att du alltid är en av dem som finns kvar och att allt är detsamma när vi träffas även om det går långt mellan träffarna!

    Kram på dig fina du!

    SvaraRadera