torsdag 21 april 2011

Det är bara att konstatera att jag kör som en kärring....

Ja idag har jag insett att jag faktiskt kör som en kärring. Jag kör nästan aldrig för fort eller dåligt om man nu kan säga så. Jag blir omkörd av allt, lastbilar, husvagnar och gamla gubbar som fortfarande är lite vilda i trafiken.
Jag är nog alltid ute och söndagskör liksom, jag har aldrig bråttom någonstans för jag är ju en sån människa som alltid är i tid (vilket är en egenskap jag gillar med mig själv). Och om jag då vet att jag är i tid så finns det ju ingen anledning att köra fort. Jag får heller inte ut något av att köra fort, jag kan slänga mig ur ett flygplan eller från en klippa men att köra fort ger mig ingen kick.
Det kan ju iof ha något att göra med min rädsla för polisen också, jag skulle nog inte klara av att få böter för fortkörning haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar