torsdag 7 april 2011

Kontaktannons 60+

Jag tittar på antikdeckarna, tar långa skogspromenader och syr mina egna kuddar. Allvarligt så låter mitt liv lite som en kontaktannons för en som är 60 + just nu. Men det är faktiskt så här dagen sett ut idag, till mitt försvar så brukar jag verkligen inte titta på antikdeckarna. Det råkade vara på när jag sydde klart kuddarna.
Imorgon ska jag iaf tillbaka till min egen ålder och det blir lite singstar med några vänner hemma hos mig. Innan dess ska jag gå och träna och det blir spinning imorgon, och det är inte allt för många 60 + som sysslar med det.
Sen ska jag gå lite på stan och köpa ungdomliga kläder för pengar jag inte har, det skulle inte en 60 + göra :)
Jag ska nog äta tacos och sen ska jag fixa snacks till kvällen, och när jag väljer snacks blir det verkligen inte bridge blandning :) och verkligen inte russin med choklad över.
Jag kommer nog välja lite olika roliga smågodis och definitivt lite sura godisar det är nog inte så många 60 + som väljer sura godisar. Kanske hjärtan eller stjärnor i chips variant, vet faktiskt inte vad de gamlas favoriter är i chips. 

Helt klart en favorit :)



En annan favorit som jag inte kan hitta längre :(
Ja jag är ganska barnslig när det kommer till godis iaf :) Nu börjar jag känna mig som mig själv igen.
Puss på er

1 kommentar:

  1. Säger det om och om igen men du skriver verkligen roligt, gulligt och personligt.. alltid så kul att läsa.. Får ett leende på mina läppar varje gång..

    Måste säga att jag faktiskt gillar antikdeckarna.. OCH russin med choklad på.. engelsk konfekt är inte fy skam heller. Kanske skulle vi gå på pensionärsdans ihop? ;)

    SvaraRadera