söndag 10 april 2011

VÅR!!!!!!!!!!!!

Visst är det underbart, det är verkligen vår ute idag. Jag tog en promenad till stan för att fika med E. Tyvärr ligger ju fiket i skuggan så inte så många nya prickar på näsan idag :( Jag gick till fiket i bara tröja, eller självklart byxor och sånt också men ingen jacka. Vi fikade en morotsmuffin och sen strosade vi runt en stund.
Nu är jag hemma och försöker laga kött, jag är ju inte direkt bra på det och kom på att jag kanske borde ha stekt det istället för att slänga in hela korven av fläskytterfilen i ugnen. Jag tänkte verkligen inte speciellt långt innan jag slängde in den i ugnen, tur att det bara är jag som ska äta den :) Och jag har ketchup i kylen det räddar det mesta.
Imorgon blir det en sväng till Allum med underbara C, sen måste jag försöka ombesiktiga bilen också usch och fy. Nu ska jag gå och analysera mitt kött, kan behövas :)
Får skriva ett mer intressant inlägg en annan dag :)
Tips googla inte ordet kött, blääääääää hihihi

Varma vår kramar till er

1 kommentar:

  1. Sedärja.. får mig alltid ett skratt när jag läser.. så roligt

    Älskar dig lillstrumpa! Från raggsockan ;)

    SvaraRadera