lördag 9 april 2011

Älskar min spontana sida...men nu behöver jag hjälpa att ladda ner film :)

Jag älskar verkligen att bli väckt av grannens musik klockan nio på morgonen, idag var det leende guldbruna ögon som väckte mig ur min skönhetssömn. Kan ju vara därför jag ser ut som ett vrak idag. Dock satte jag mig i solen i några timmar nu och min näsa är alldeles prickig och underbart söt :)

Igår var det singstarkväll med underbara tjejer, jag kommer ju alltid att tycka att det är lika roligt att sjunga. När två åkte hem bestämd vi andra oss för att gå på en inflyttningsfest. Kanske inte den roligaste festen jag vart på, men jag var där en stund. Sen skulle jag följa min vän E till ett ställe för hon ville ha lite stöd när hon skulle träffa en kille. Jag och E har aldrig förut umgåtts men jag lovade så snällt att jag följer med tar en öl sen går jag hem och lägger mig. Det hela slutade inte riktigt som jag hade tänkt mig utan helt plötsligt hade E fått med mig i en taxi till stora staden :) Det visade sig att de sex killar som satt i taxin alla var från den by där jag växte upp. Otroligt roligt att prata med dom, även om jag egentligen bara kände en av dom sen innan. När jag och E sen fick nog av utelivet i stora staden skulle vi ta oss hem. Vi hade ju inte betalat något in för killarna var ju gentlemän och betalade åt oss :) Vi velade runt i staden ett tag och det blev många skratt på den lilla turen till stationen. Som sagt så älskar jag min spontana sida, att jag följer med en tjej som jag egentligen aldrig förut har umgåtts med och vi får en fantastiskt rolig kväll. Hänger med killar som jag egentligen inte känner men man blir ändå en del av gänget, me like :)

Nu till problemet, nu sitter jag här helt övertrött utan minsta ork till att ta tag i något. Jag vill inget hellre än att kolla film och mysa ner mig i min underbara filt (okej lite varmt kanske). Jag fick ett erbjudande av en person som kunde hjälpa mig att ta ner film så att jag skulle kunna titta på det hemma. Men jag mitt pucko tackar nej, så nu sitter jag här och är lite irriterad på mig själv. Nästa gång ska jag inte tacka nej :) Även om jag är för feg för att ladda ner, så kommer dessa dagar då även jag blir lite laglös haha

1 kommentar:

  1. Längtar så efter dig när jag läser din blogg! Vill ja en kväll som det var förr, hotet och förfest i min lägenhet! :-)
    Puss på dig!
    /Malin

    SvaraRadera