tisdag 12 april 2011

Polis polis potatisgris...

Idag när jag skulle åka och tanka min bil såg jag att en polisbil också körde in på bensinstationen. Den stannade strax efter mig och jag trodde ju verkligen att jag hade gjort något fel. Sen började dom köra och då köra runt så att dom hamnade på andra sidan om mig. Det slog mig liksom inte att dom faktiskt också kanske skulle tanka men det visade sig ju att det var just bara det dom skulle göra.
Dom var inte ute efter mig idag heller :)
Jag fattar inte att jag kan bli så nervös varje gång, jag har aldrig åkt dit för fortkörning eller fått en parkeringsbot. Ändå trodde jag att de var ute efter mig idag, och när jag sen ska lämna bensinstationen bara ber jag min fina bil att inte börja låta eller hoppa som den kan göra ibland haha. Jag tog mig därifrån utan minsta problem.

Det är något med de där poliserna, jag blir alltid så otroligt nervös när jag ser dom hihi

1 kommentar:

  1. Är du verkligen säker på att du är helt oskyldig? :D Jag menar snart verkar det ju som om dem stalkar dig. ;)

    SvaraRadera