onsdag 13 april 2011

Gnagande tankar....

Jag avskyr när man fastnar i mindre bra tankar, jag har precis gjort detta. Eller det är en sak som irriterar mig lite och som jag inte kan släppa. Desto mer jag tänker på det desto värre blir det. I natt sova jag inte alls bra pga det. Egentligen ska jag inte bry mig eller låta det irritera mig men jag kan inte låta bli liksom. Blir lite som ett misslyckande fast det egentligen inte har med mig att göra. Tar det mer personligt än vad jag borde. Jag tycker ju att jag är en ganska bra människa och en ganska söt sådan men jag blir lite irriterad för detta får mig att ifrågasätta mig själv.
Jag skulle vilja kunna bara släppa saker, men jag är tyvärr en över analyserande person hihi.
Jaja om någon vecka är detta också glömt. (eller två)
Och nej kära vänner jag tänker inte berätta vad det handlar om :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar