tisdag 29 mars 2011

Fotboll, hjärtan och trötthet....

Just nu sitter jag och kollar på fotbollen Sverige-Moldavien, just nu står det 0-0. Kan ju inte speciellt mycket om fotboll men Sverige ser ju rätt mycket bättre ut.
Kollade in startelvan och insåg att jag saknar de gammal fotbollskillarna. De jag kände igen mest var Elmander,  Zlatan och Kim källström sen var det bara en massa nya unga pojkar. Kan det vara så att jag blir äldre???
Kollade in Mästarnas mästare på kanal ett i söndags, är ju ett underbart program. Troligtvis inte så många av er som läser min blogg som tycker det. Men jag är svag för alla sportprogram och även sportfilmerna. Iaf så var Anders Limpar med och han kommer man ju ihåg som en av de lite större från för. Min favorit när man var liten var nog ändå Kenneth Andersson, men den snyggaste var väl Brolin på den tiden.



Samtidigt som jag kollar fotboll försöker jag sy klart mina hjärtan. Jag ska ge bort två till C i helgen när vi jobbar ihop. C var med mig när jag skulle handla tyg första gången, tror inte hon tyckte det var lika kul som jag :) Jag ska även skicka en till min plastis som berättade för mig att hon inte kunde sy alls och var med mig andra gången jag behövde tyg. ojojoj nu blev det mål här.

I helgen var jag ute på lördagen, jag hade verkligen en kul dag och kväll. Men den har satt sina spår. Jag är så otroligt trött, idag sov jag till elva. Det har nog inte hänt sen jag var typ 20. Jag tittade mig i spegeln och jag kan se påsarna under mina ögon, jag som aldrig för påsar under ögonen. Vad har hänt liksom, borde ju klara av att gå ut ibland :)

1 kommentar:

  1. Jag tycker så mycket om att du bloggar. Du skriver både roligt och bra... och trots att jag är långt bort kan jag känna att jag får vara en del av dina tankar..

    Puss och kram från storasyrran..

    SvaraRadera