onsdag 23 mars 2011

Mina projekt..

Nu när jag är hemma ganska mycket så har jag startat en del projekt. Tyvärr är inget helt färdigt då ekonomin inte riktigt tillåter det. Men en dag ska jag bli klar med alla fyra projekten :)
Tänkte iaf visa er vad det är jag har gjort.

påslakan, som bara ska sys ihop med ett underlakan sen är det färdigt :)

En kudde, det är det sista projektet som jag startat och det är därför inte helt färdigt.

En kudde till, saknas bara innerkuddar och det ska jag köpa på ikea så jag ska bara ta mig dit :)

Hjärtan, dessa ska jag ha i ett fat i min lägenhet men ska sy ett till. Här finns dock ingen ekonomi som hindrar mig. Bara min egen lathet haha

Så nu vet ni vad jag håller på med på dagarna, okej inte varje dag för så hade jag haft en massa mer kuddar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar