fredag 18 mars 2011

Ångest...

Det finns en del saker som ger mig ångest i livet, och de värsta två är tandläkaren och bilbesiktning.
Jag kommer ju liksom aldrig därifrån rikare eller överdrivet glad. Kan väl hända att jag går igenom tandläkaren men väldigt sällan som bilen går igenom besiktningen. Idag vet jag dessutom om att min handbroms är paj så det är liksom ingen idé att ens hoppas på att den går igenom felfritt.

Idag får jag redan på om bilen ska skickas till bilhimlen eller om det finns lite liv kvar i den :)
Jag hoppas verkligen att den klarar sig ett år till, men verkligheten säger något annat. Men hoppet är ju det sista som överger människan. Min underbara bror ska följa med mig så jag slipper detta hemska själv :)

Det är väl inte riktigt så illa men nästan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar