tisdag 15 mars 2011

Underskattat...

Jag har verkligen inte mycket att berätta idag. Jag vill dock göra alla uppmärksamma på att jag tippade Eric Saade som vinnare i Melodifestivalen. Är lite förvånad att det var så många bra låtar med i år. Självklart fanns det ett par st som jag verkligen inte gillade.

Idag tänkte jag ta upp tre saker som jag anser vara underskattade.

1. Vetekudden, jag har de senaste dagarna frusit ganska mycket och har man ingen pojkvän som kan hålla en varm under tv-kvällarna är vetekudden ett mycket bra sällskap. Den är varm och lagom hård och tröttnar man på den är det bara att sparka ner den på golvet. Man kan använda den gång på gång utan att den tröttnar eller att jag tröttnar haha. Så till alla som fryser lite nu på kvällarna, köp en vetekudde (dom är inte alls dyra).

Undra om man kan sy en egen vetekudde??


2. Väckarklocka, jag skrev ju för ett tag sen att jag glömt min telefon och då saknade jag verkligen en väckarklocka. Jag vaknar alltid på nätterna för att kolla klockan och jag behöver alltid trycka på min telefon. Så nu ska jag skaffa mig en väldigt simpel liten klocka som jag kan ha vid sängen. Jag vet att det antagligen inte är så snyggt men jag gömmer den när det kommer viktigt folk på besök.

Den får dock verkligen inte låta, då åker den ut direkt :)


3. Pussel, både igår och idag har jag pusslat. Ja det kan vara för att jag har så otroligt lite att göra nu :) men jag tycker faktiskt att det är ganska roligt. Det får inte vara för svåra pussel, då tröttnar jag men idag pusslade jag och O ett på 300 bitar alldeles lagom enligt mig. Jag förstår att det kan låta som en tantvarning men jag äter iaf inte bridgeblandning till :)


Puss & kram

2 kommentarer:

  1. Vetekudde, väckarklocka och pussel.. Det är ju tur att jag känner dig och vet din ålder.. ;)

    Puss skruttan

    SvaraRadera
  2. Jag tycker inte hennes ålder motiverar beteendet men det är tur att hon safe:ar genom att inte äta bridgeblandning iaf haha :D

    SvaraRadera