torsdag 17 mars 2011

Jag vill ha... men det är onödigt

Jag har en hel lista på saker som jag vill ha tex en vinöppnare, en byrå till hallen, nya mjukisbyxor, korgar till skåpet, ett nytt badrum osv. Alltså en hel massa saker och alla dessa saker jag skrev ovan kommer jag att köpa en dag men jag vill också ha något som är helt onödigt.

Jag vill ha en one piece jump in, det verkar ju så underbart skönt att lullarunt i den när man är hemma och inte har något att göra.

Det är ju inte svårt att se mig i en sån :)

2 kommentarer:

  1. En sån skulle jag också vilja ha.. fantastiskt skönt.. skulle man frysa eller vilja sova så drar man upp dragkedjan hela vägen bara och lägger sig nånstans.. i ett hörn eller nån annanstans där det är lugnt.. en egen kokong

    SvaraRadera
  2. Verkligen inte svårt att se dig i en sån.
    Önska dig en i...hm....tidig födelsedagspresent eller nåt. :)

    SvaraRadera