torsdag 12 april 2012

Spraytan...

I tisdags var jag på min systers salong och fick en spraytan. Jag var lite tveksam först då jag har gjort detta innan och det har blivit mindre bra. Första gången jag gjorde det såg  det ut som att jag bott utomlands i flera år och utsatts för enorma mängder sol. Sen la det sig i alla små vrår på kroppen och där såg det ut som att jag var jätte gammal. Efter det bestämde jag mig för att aldrig mer gör det men efter ett par år tyckte man ju att tekniken borde blivit bättre så jag satsade igen. Gång nr 2 blev jag också väldigt brun och då såg det ut som att jag bott utomlands i ett par månader.
Så kommer vi till denna gången, jag är så fint gyllenbrun och känner mig så fräsch. Det blev en riktigt snygg färg och jag blev jätte nöjd. Så alla som vill känna sig lite vår fina gå till Skincare i Alingsås och bli gyllenbruna :)
Ja bilden ville ju inte direkt samarbeta så den är inte på¨rätt håll, men man ser färgen iaf :)

1 kommentar: