måndag 23 april 2012

Loppis...

I helgen var jag och syrran på loppis, vi skulle sälja lite gamla saker som syrran ville bli av med nu när hon flyttar. Det började bra och folk som stod på loppisen köpte saker redan innan vi hade stället upp allt. Sålde några glas och en ljusstake till en tant som hade bordet bredvid, jag blev ju nöjd och glad tills jag upptäckte att hon ställde dom på sitt eget bord för att sälja dom dyrare än vad jag och syrran hade gjort. Kan ju egentligen inte bli irriterad för jag ville ju bli av med sakerna. Jag gillade stämningen på loppis men hade nog hoppats att vi skulle bli av med mer saker. Kan tänka mig att det blir bättre när det är finare väder och folk kan gå utomhus längre utan att frysa. Lite irriterad är jag allt på den där tanten iaf men hon behöver nog pengarna bättre än mig, nu hoppas jag bara att hon gör något roligt för dom :)

1 kommentar:

  1. haha men gud...det hade jag aldrig kunnat med å göra. Köpa för att sen sälja dyrare sekunden senare. Vet du om hon fick sålt dem? Är ju lite kul annars om hon "tvingades" ha kvar dem. :D

    SvaraRadera