söndag 15 april 2012

Mästarnas mästare....

Idag börjar det, tv programmet alltså. Jag älskar ju verkligen mästarnas mästare så nu har jag gjort mig i ordning och lagt kuddarna ordentligt i sängen så jag ska kunna sitta skönt och njuta av detta underbara program. Har ännu inte valt en favorit för i år måste se hur dom är i första programmet innan jag väljer.
Annars har helgen ägnats åt att leta möbler med syster, hon letar efter ett bord till sin lägenhet men det var jag som kom hem med två sängbord. Detta ena är inne i lägenheten medan det andra måste målas om, men jag har ju ännu inte plats för två sängbord och heller ingen kille som vill använda det andra :) men jag måste ju ha två när jag träffar han :)







Det är ju ändå lite spännande att tänka på vem han kan vara och hur man kommer att träffas :) Drömmar är allt bra att ha ibland...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar