fredag 13 april 2012

Brevvän..

Jag har skaffat en brevvän, jag tycker det är sååååååååå tråkigt att allt ska skrivas på facebook eller möjligen om man vill vara lite privat på mail. Det är ju knappt man pratar i telefon längre för man tar allt via facebook. Nu fungerar ju detta inte så bra på mig då jag inte är så aktiv längre och jag tror att jag snart kommer att pausa min facebook. Nog om det, nu är det så att min vän i Värmland också är trött på att inget är som det var förr så nu ska vi brevväxla. Jag tycker att det ska bli underbart och idag ska jag posta första brevet :)Älskar känslan när man ser att man fått någon roligt post hemma på mattan  och nu kommer jag att få det lite oftare :) Lite vardagsglädje skulle man kunna säga.


                                                                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar