onsdag 7 mars 2012

Lite onödig info...

Det har snöat i natt...om nån nu har missat det. Jag blev faktiskt lite förvånad när jag drog upp gardinen idag, var liksom inte alls vad jag förväntade mig så jag började att le. Och man kan väl inte starta dagen bättre än med ett leende :) Jag kan inte säga att jag blev sur eller så, tyckte nog mest att det var lite mysigt. Längtar ju efter våren men vet ju att snön kommer att smälta i helgen då det ska bli varmt så jag klagar inte.

Onödig info nr 2 är att min granne har skaffat hund eller möjligen lånat eller passar, jag vet inte vilket. Jag ska inte klaga på min granne då det är mysigt med hund men.... jag tycker synd om den lilla hunden som hela kvällen igår satt och ylade i lägenheten. Jag antar att grannen inte var hemma men jag tyckte synd om den lilla hunden som lätt helt förstörd.
Sen är det ju så att jag har en annan granne som jag enligt ryktes vägar har hört att hon anser att alla som har hund eller katt är i förbund med djävulen. Detta fick mig ju självklart att tycka lite synd om henne med, måste ju vara jätte jobbigt att sitta och lyssna på en ylande hund när man tror så.


Kanske var det just denna hund... eller inte men kul hund iaf


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar