torsdag 1 mars 2012

Jag ska på lady antebellum i sommar :)

Jag såg för ett tag sen att Lady Antebellum ska komma till Göteborg i sommar. Jag har frågat runt lite men ingen ville gå :( Men som jag har sagt innan så om man bara önskar något så får man det. Så igår hade en vän till mig (som jag inte frågat) skrivit på facebook att hon hade köpt biljetter till Lady Antebellum. Jag skrev en kommentar om att jag också ville gå. Då ringer telefonen och hon undrar om jag vill med, hon hade köpt två biljetter men hade ingen att gå med :) Hon bara hoppades att någon ville med och då var det ju bra att jag fanns :) Så nu får jag gå med henne wiiiii nu måste jag lära mig fler låtar.
Favoriterna med lady Antebellum är ju ändå Need you now och just a kiss.

And I wonder if I ever cross your mind
For me it happens all the time  (del ur texten till need you now)

Just a shot in the dark that you just might
Be the one I've been waiting for my whole life (del ur texten till just a kiss)

Kärlekskranken Katrin gillar dessa texter.


2 kommentarer:

  1. Lönar sig mao. att efterfråga saker på Facebook. Kanske funkar med pengar och kärlek också? :)

    SvaraRadera
  2. Shit, dem har jag verkligen ingen koll på. Men hoppas ni får ql, konsert är ju alltid ql att gå på. :)
    Kram J.

    SvaraRadera