fredag 9 mars 2012

The big bang theory = Dagens tips

Jag älskar denna serie, fyra nördar och en snygging. Nördarna är alla forskare inom fysik eller rymd eller något sånt, jag har lite dålig koll. Det handlar om kärlek ochvänskap på en lite annorlunda nivå än vad jag är van vid. Sheldon har väl någon form av social fobi och gillar bara det invanda så i onsdags när han blev tvungen att mysa med sin"tjej" var det väldigt roligt. Tog ett par gånger att tycka om den men nu älskar jag den. Brukar inte sitta hemma och skratta ensam men till denna går det. Fast jag tror att man måsta ha ganska dålig humor för att tycka om den :) Jag rekomenderar den iaf om nån vill ha en underbar serie att titta på under tråkiga dagar.

Finns en liten godnattvisa i serien också, så gullig och den återkommer rätt ofta så ibland kan jag gå och sjunga på den hemma.

Soft kitty, warm kitty, little ball of fur
Happy kitty, sleepy kitty, purr, purr, purr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar