måndag 19 mars 2012

Del fyra, mycket äckligt...

Ja mina fötter har nästan förlorat allt sitt skin och börjar bli fina små fötter igen. Vägen dit var dock lite äcklig :) Det bara ramlade av skin och fötterna såg vidriga ut men det var det värt. Jag har iof fått väldigt ont i mina fötter nu av mina skor, kan ite gå i mina skor längre utan att det gör ont, antingen är mina skor kass eller så har allt skin som försvunnit gjort mina fötter lite klena :) fast jag klagar inte idag ska jag gå och se om jag kan hitta sköna skor :)

Sen vill jag bara påminna om att jag på lördag befinner mig...



Här!


2 kommentarer:

  1. Ha det nu så mysigt i helgen o nästa vecka.
    Låter helt underbart med lite sol på näsan och lena fötter också ;)

    SvaraRadera
  2. Glömde skriva att det var från lilla ia

    SvaraRadera