onsdag 14 mars 2012

Del två...

Ja nu är det dag fyra och jag har börjat tappa skin men om det bara ska vara som det är nu är det ju verkligen ingen fara. Typ som när det blir sommar och man börjar gå barfota då brukar man ju tappa lite.
Så inget spännande än men jag hoppas ju på att det ska hända mer :) Det ska ju lossna mellan dag 3-10 så det finns ju en möjlighet att det händer mer :)

Ja vad händer annars hmmm lyssnar in mig på en massa låtar inför sommaren. Har faktiskt fått en ny favorit as you turn away mycket bra låt. Jag gilla ju verkligen depplåtar och lady antebellum har inte många låtar som är glada direkt.

Fick igår höra av en kompis att jag ställt upp och funnits där när det verkligen behövdes och varit en riktigt vän. Jag har bestämt mig för att spara alla fina kommentarer jag får i mitt huvud så att jag kan tänka på dom när jag tvivlar på mig själv. Dock trillar mycket ur mitt huvud så nu skriver jag ner det på bloggen, då måste jag ju komma ihåg det :)

Kramar är nyttigt!!

2 kommentarer:

  1. Ingen tå som trillat av än då iaf. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. nej dom sitter kvar och får gärna fortsätt med det :)

      Radera