torsdag 20 december 2012

Snart så...

Bara ett par timmar på kontoret sen är det långledigt, jag har inte tagit i lika mycket som alla andra utan jag har bara tagit två dagars extra ledigt men det ska bli otroligt skönt ändå. Inte behöva jobba mer innan i januari är ju helt underbart :)
Igår köpte jag klart alla julklappar och de flesta är inslagna, det var ett par tjejer som stod i köpcentret igår och slog in julklappar åt en men det blev inte direkt jätte snyggt. Man kan se in i vissa paket och det lappade dom ihop med lite små bitar av papper hahah men men vad gör väl det. Är ju faktiskt inte inslagningen som är den viktigaste. På lördag blir det glöggmys hos E med julklappslek m.m ska bli mysigt brukar inte umgås så mycket med mina vänner innan jul men nu ska hela gänget samlas tror jag :) Innan dess ska jag hinna med att fixa julgodiset, det är alltid mitt jobb. Skinka ska även fixas och resten av paketen ska slås in.

Känner ni också av min julkänsla nu???


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar