onsdag 5 december 2012

Julklappar...

Jag är lite besviken på mig själv, i år ligger jag verkligen efter med julklapparna och jag vet inte hur jag ska hinna ikapp. Jag brukar alltid vara ute i god tid och veta exakt vad jag ska köpa till alla. Jag är bara klar till barnen men inte till någon annan eller min bror vet jag men sen är det kört. Nu måste jag nog göra upp en plan och börja skriva listor så att jag hinner färdigt i tid och det är bra presenter till alla. Har en dag då jag vet att jag kan gå runt i Alingsås och en dag då jag tänker ta mig till Borås en gång till för lite shopping och efter det ska jag vara klar med allt utom det lilla liksom. Jag önskar verkligen att jag var mer ledig i december då jag gillar att strosa runt och köpa julklappar.

1 kommentar:

  1. Jag har inte köpt en enda julklapp än,
    och nu är vi sjuka/förkylda hela bunten så det lär väl inte bli handlat i helgen heller. Suck!

    SvaraRadera