onsdag 19 december 2012

Julen är här...

Japp nu är den faktiskt det, jag jobbar halv dag imorgon men sen är det dags att sjunka in i julstämningen helt. Ska handla de sista julklapparn imorgon och några idag också, jag köper ju alltid för mycket men jag tycker det är så underbart att ge bort saker till andra.
I tisdags satt jag hela kvällen inbäddad i min snugrug och slog in julklappar och letade julmusik, favoriter i år är  Wintersong med  Sarah Mclachlan men den är ganska sorglig men även min bön med Peter Jöback och Sarah dawn. Bägge dessa sjöng vi i kören förra året och de har stannat kvar hos mig sedan dess. Sen är ju "Julen är här" också en favorit.
Min favorit mat på julen är ju julskinkan och nu börjar jag verkligen längta efter den, har ätit en del men de är liksom inte lika goda som den som man gör själv hemma. Självklart kan man inte annat än att längta efter mammas köttbullar också, hur jag än försöker så smakar inte mina lika bra.

God Jul på er alla!!


1 kommentar:

  1. Det känns som att min julkänsla är på G. Ingen jobbstressen o alla klappar inhandlade. Ha en mysig jul. God Jul o kram, J.

    SvaraRadera