torsdag 6 december 2012

Saker man kan tänka på...

Japp här kommer lite saker man kan tänka på så här i december...

1. Reflexer är faktiskt väldigt bra och viktigt. (Måste ju börja med något vettigt)

2. Sabbmakaroner och köttbullar är väldigt enkelt men också väldigt gott ibland.

3. Funderar över vart jag ska skänka pengar i år, jag började med det förra året och det var meningen att det skulle hända några mer månader än december men det har liksom inte blivit av. Men nu är det dags igen, ganska korkat att välja december egentligen men men.

4. Har ni hört att det nu är farligt att ha ljus tända hemma, tydligen kan det jämföras med att stå bredvid en motorväg med all skit som ljusen ger ifrån sig. De har väl iof inte tagit fram riktigt hur illa det gör oss människor men tydligen ska vi nu få leva i ännu mer mörker (tjohoo vad glad jag blir som är extremt ljusberoende)

5. Jag behöver en hobby som man kan utöva hemma, tar tacksamt emot idéer. Jag och minkompis M har börjat pussla men det gör vi hemma hos henne för hos mig får det inte plats. Så vad ska jag hitta på hemma?? Vill inte plugga något.

Så det var vad jag hade i tankarna just nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar