onsdag 2 januari 2013

Nytt år...

Japp nu är det 2013 och man undrar ju alltid lite vad det kommer att innebära, jag hoppas på en massa bra saker som vanligt :)
Jag har inte gett några nyårslöften, jag kan ju ändå inte hålla dom så nu gör jag vad jag vill när jag vill istället haha.
Om jag skulle ha några önskningar för 2013 är det nog att jag skulle träffa någon speciell, få ett fast jobb, få en större lägenhet och få resa lite.
Just nu har jag ingen resa planerad för 2013 och det tycker jag inte om.

Om jag ska utvärdera 2012 så måste jag säga att det var väldigt skönt att byta jobb till ett som är mer jag. Jag fick resa tre gånger och på tre väldigt olika resor vilka alla var helt underbara. Jag har fått lite nya vänner som jag uppskattar i massor och min syster har flyttat till samma stad som mig vilket jag tycker är helt fantastiskt. Jag började sjunga, något som jag alltid velat testa och det tog jag äntligen tag i. Det har säkert hänt mer grejer men kommer inte ihåg allt :)

Nu är det bara att göra 2013 till ett magiskt år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar