onsdag 9 januari 2013

Posture...

Ja jag jobbar på min hållning kan man säga, jag fick i julklappa en sak som heter posture och hjälper mig att vara rak i ryggen och dra bak axlarna. Jag fick innan jag började använda denna höra att man i början bara kan ha den i korta stunder för att man får träningsvärk av den men jag har inte känt av detta. Idag tog jag på mig den tidigera än vanligt och hade den i två timmar, jag satte den under tröjan och därmed blev det ju ett projekt att ta av sig den och det orkade jag inte. Kanske borde jag dock tänkt på det då jag nu känner att jag knappt orkar hålla uppe min rygg och att den blir stelare och gör mer ont för varje minut som går :)
Det gör ju inte obehagligt ont men det känns att ryggen har tränat och ansträngt sig.
Jag rekommenderar denna produkt starkt då jag anser att den hjälper mig på ett bra sätt, får väl se om jag får en bättre hållning om ett tag :)

1 kommentar: