fredag 17 februari 2012

Bra grejer en fredag som denna....

Idag kom min underbara kollega tillbaka till jobbet efter vab, bara det är underbart. Pluset var dock att hon hade med sig presenter :) en påse ahlgrensbilar mini och en isskrapa. Nu kan jag ha två i bilen så att mina medpassagerare också får skrapa.

En annan bra grej är min fantastiska naprapat I LOVE HIM på ett icke kärleksfullt sätt. Han är så bra och min rygg mår så mycket bättre. Jag är ju inte tjejen som gärna strosar runt och visar min kropp men hos honom är jag helt bekväm och han är ändå i min ålder. Jag har fullt förtroende för honom och han vet precis hur man ska ta en människa iaf en som är som mig :)



Sen är det ju fredag idag och det är ju en grym sak bara det wiiiiiiiii

Over and Out

1 kommentar:

  1. Åter på jobbet, är det alltid glädje att träffa Dig. Jag behöver också någon att älska på ett icke kärleksfullt sätt. Borde kanske besöka en naprapat?

    SvaraRadera