måndag 30 januari 2012

Saker du inte vet om mig...(kanske)

1. Jag gråter lättare till tecknadefilmer än alla andra filmer. (förutom PS. i love you)

2. Jag är otroligt kittlig på mina ben, får panik direkt någon tar mig på benen.

3. Jag älskar när solen lyser i mitt ansikte genom fönstret på jobbet.



4. Älskar att strosa i mataffären, stora som små. Kul att leta bland hyllorna och hitta roliga saker.

5. Har varit piercad i tungan.

6. Jag har hoppat fallskärm.



7. Jag måste ha kallt i sovrummet när jag sover, kan vara lite irriterande då jag bor i en etta.

8. Jag har ännu ingen platt -tv.

Försökte komma på tio saker men lyckades inte :)
Kanske lite nytt om mig iaf

2 kommentarer:

  1. Se där, då har jag lärt mig nåt nytt om dig. :)
    Kram J.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va!? Har du lärt dig något nytt? Jag trodde att du skulle vara den som inte gjorde det :)

      Radera