fredag 13 januari 2012

Inget vettigt alls...

Motivationen har försvunnit, jag har blivit kass på att blogga och har ingen fantasi kvar men nu tänker jag skriva även om det bara blir helt meningslösa saker. Det är ju faktiskt så att ni inte behöver läsa om ni inte vill J. Så vad händer ute i världen hmmm, ja tågen går inte som de ska om man nu vill ha en uppdatering om det.
Det blir ca 2 minuter ljusare varje dag nu och det är ju verkligen en bra nyhet för mig som älskar ljuset.
Ja ska vi skapa en diskussion kan man ju alltid nämna pojken som blev lämnad av sin pappa utanför sporthallen för att han hade spelat dåligt. Är det sant? Hur mycket av det är isf sant? Eller är det något som skapats för att vi ska få oss en tankeställare? Är det skapat för att vi ska reagera på ett eller annat sätt? Ja vem vet, otroligt dumt gjort av pappan om det nu är sant, det handlar ju trots allt om ett barn och kraven på människan är tillräckligt stora när man blir vuxen så låt barnen leka och ha roligt medan dom kan. Nu lätt jag lite bitter haha Jag leker fortfarande ska ni veta, jag sjöng singstar för bara ett par dagar sedan och ska leta fram mitt gamla nintendo en dag så jag kan spela super mario J Livet ska gå ut på att ha roligt tycker jag, det är min nya filosofi J Därför mina vänner har jag nu anmält mig till sånglektioner, alltid varit en dröm och nu ska jag göra det.


2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt med sånglektioner. :) Du måste berätta vad du tycker om det sen.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Roligt att du är tillbaka. Fortsätt blogga!

    SvaraRadera