tisdag 7 juni 2011

Magiskt...

Hej hopp!!

Har egentligen inget vettigt att skriva, har hänt en massa kul och livet leker. Fast kommer liksom inte riktigt på hur jag ska lägga upp inlägget.
I torsdags var jag på liseberg, det var en upplevelse med dödsångest, illamående, magkramper och massa skratt. Dödsångesten kom när M tvingade upp mig i bergbanan, Insåg dock efter ett litet tag att jag ju inte alls var rädd. Vi tog också en sväng med bilarna i jukebox, vi och alla barnen och jag tror faktiskt att vi skrattade mest :)

På fredagen blev det en Aw på tolv timmar, grym men behöver inte nämnas närmare :)

Under helgen som gått har jag iaf insett att jag älskar ordet magiskt... denna helg har verkligen varit magiskt rolig. Massa skratt och massa kärlek i form av mina underbara vänner, magiskt helt enkelt :)


Bästa kommentaren denna helg var när CK sträcker fram sin mer och frågar om jag vill ha mer. Nu kanske jag borde nämna att mitt tillstånd inte var bäst i detta läge, 4 timmars sömn brukar inverka dåligt på hjärnan :)


Klantigheten bestod i att jag glömde mina nycklar hemma hos M, under hennes byrå. Japp jag är inte alltid på topp men vad gör det när jag iaf kan skratta åt min klantighet. Och när jag har så underbara vänner som jag har som bara kommer som räddare i nöden så finns det ju inget att bli irriterad över.

1 kommentar: