tisdag 14 juni 2011

Tips och råd...

1. Sparka inte i era tår i trösklar, om ni lyckats undvika detta i livet fortsätt då med det.
Jag har väldigt höga trösklar i min lägenhet och jag sparkar i dom mest jämt och det gör lika ont varje gång.

2. Ät inte knäckebröd i sängen, fantastiskt obekvämt att sova sen :)
Kanske är en sån grej man automatiskt borde fatta men icke jag.

3. Sov på nätterna, för lite sömn kan ha en avgörande effekt på flumnivån i ditt humör.
Kanske borde jag inte sova alls då jag iof älskar att flumma runt :)

4. kramas ofta, det är sååå mysigt :)

Puss på er

4 kommentarer:

  1. Veckans tips: Ansök om bostadsanpassning i form av tröskelborttagning hos kommunen :)

    SvaraRadera
  2. Dom kanske även kan hjälpa dig med en spistimer, och kanske en säng.. Höj och sänkbara.. det är grejer det. Då slipper du ligga på madrass på golvet

    SvaraRadera
  3. En duktig arbetsterapeut jag känner kan även ombesörja med strumppådragare om Lilla K så önskar!

    SvaraRadera
  4. Bra tips där, fixar ni detta till mig då?? Och efter idag skulle jag verkligen behöva en spistimer eller någon som kom och lagade min mat :)

    SvaraRadera