måndag 24 september 2012

Kallt överallt...

Ja just nu skulle man kunna säga att det är kallt överallt, värmepumpen på jobbet har gått sönder och vi har härliga 14 grader när vi jobbar. Jag fick nog redan i fredags när det var runt 17 grader och tog ner kupévärmaren från vinden. Så jag ska egentligen inte klaga då mitt rum är det enda som har ens lite värme på hela kontoret. Sen när jag kommer hem är det samma hemma, mina fönster är inte täta och släpper in en massa kall luft och väggen där jag har mitt huvud när jag sover är nog inte isolerad på rätt sätt så där drar det in kallt under hela natten. Så imorgon blir det att ringa hyresvärden och kolla vad man kan göra, han kan ju iaf sätta in lister i mina fönster. Isolera om min vägg tror jag dock inte att han vill :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar