söndag 9 september 2012

Matmotivation...

Jag saknar helt motivation och idéer för att laga mat. Jag har ätit tacos i alla dess former det senaste. Förra veckan åt jag det tre dagar på raden och idag har jag lagat en tacopaj som blev sex matlådor. Det är just nu den enda smak som jag kan tänka mig att äta och det är ju faktiskt inte speciellt onyttigt men kanske inte det roligaste i längden.
Jag har heller ingen direkt energi för att ställa mig i köket och laga mat, så allt jag gör nu måste gå fort eller tillagas i ugnen så att jag slipper göra en massa. Det enda jag faktiskt gör som är bra just nu är att jag äter en massa grönsaker ar alltid en sallad till maten vilket egentligen är super tråkigt att göra men jag gör den ändå :)
Men behöver verkligen motivation till att laga mat igen.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar