måndag 3 september 2012

Den bittra singel har tittat fram igen....

Japp så är det, denna gång har jag kanske iof inte klagat så mycket till mina närmaste vänner men däremot har min kompis J fått sig en dos av bittra mig :)
Det är inte så att jag ligger hemma och gråter eller inte har kul i livet men ibland så kommer dessa perioder då man tror att man ska leva ensam hela livet i en stuga i skogen med 20 katter.
Det som är roligt med detta är att jag idag satt och läste en bok på tåget och jag citerar...

 "Andra ogifta kvinnor i trettioÃ¥rsÃ¥ldern brukade skämta om att de skulle hittas döda tillsammans med alla sina katter. Lainey var ganska säker pÃ¥ att de skulle bli sÃ¥ även för henne. Om hon skaffade en katt. Fast katten skulle säkert lämna henne den ocksÃ¥."

Jag kunde ju inte låta bli att skratta när jag satt där på tåget och tänkte på hur många gånger jag sagt detta och senast i veckan till min kompis J. Han har fått stå ut med mycket haha.


Det enda som saknas är katten haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar