torsdag 11 oktober 2012

En oväntad vänskap...

Jag har sett filmen en oväntade vänskap och jag mÃ¥ste bara rekommendera alla att se den. Det var det bästa jag sett pÃ¥ länge, skrattade tills jag grät sen grät lite för att det var sorgligt.Sen skrattade jag iof ocksÃ¥ Ã¥t kvinnan bakom mig som hade världens roligast skratt men filmen var ocksÃ¥ super rolig :)  När den var slut hade jag en sÃ¥n lycklig känsla i kroppen och hade det inte varit för att jag fick halsfluss pÃ¥ natten efter hade nog den lyckliga känslan suttit i länge. Filmen är baserad pÃ¥ en sann berättelse och det gör den bara ännu mer vacker.
Helt klart en av de bästa filmerna jag sett nÃ¥gonsin, den är pÃ¥ franska men det märker man inte ens av dÃ¥ filmen griper tag i en frÃ¥n första stund och sen släpper den en inte en enda gÃ¥ng.  sÃ¥ se den snarast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar