fredag 11 maj 2012

Vuxenmobbing....

Ja detta inlägg får faktiskt bli en känga det med men denna gången till let´s dance juryn. Jag älskar ju let´s dance och kollar alltid på det men jag blir faktiskt lite besviken av att det är hårda ord och faktiskt en del vuxenmobbing. Jag gillar juryn och programmet skulle inte vara detsamma utan dom men vissa kan ju passa sina tungor lite. Det är ett underhållnings program för svenska folket och inte en super allvarlig danstävling. Jag tycker personligen att Camilla Henemark gjorde ett bra jobb och hon utvecklades varje vecka, jag tycker det är synd det som står i tidningarna som juryn sagt (sen ska man ju inte alltid tror på tidningarna heller, dom behöver också passa sig för vad de skriver). Varför ska man trycka ner någon som så uppenbart kämpar och varför ska man få en annan människa att må dåligt på grund av ett egentligen ganska mesigt tv-program???? nej skärpning sluta mobbas och säg snälla saker istället. Sen måste jag ju faktiskt säga att jag saknade Anders Timell igår...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar