tisdag 15 maj 2012

Osexigt...

Ja i helgen som varit har jag upptäckt några få grejer som jag tycker är sjukt osexigt. Det ena är när man fräser snor genom att hålla för ena näsborren och snyta ut ur den andra fy ... vad äckligt det är. Kan vara ett tips inför framtiden om man vill vara sexig framför mig. Sen det andra som jag tycker är sjukt osexigt är cykelbyxor, jag menar verkligen inte att man inte ska använda det för jag förstår att det kan vara praktiskt i en del sammanhang. Om man nu måste använda cykelbyxor så har jag ett par tips, välj färg med omsorg då vissa färger framhäver saker som jag inte vill se. Vita cykelbyxor är inte att rekommendera då man ser det mesta, däremot är svarta ganska bra då detaljer inte syns. Sen kan man även ha ett par lösare shorts utan på så att cykelbyxorna inte syns så tydligt.
Ja det var min analys av Göteborgsvarvet i år, snor och cykelbyxor.

2 kommentarer:

  1. haha skön analys, tycker jag.
    Fräsa snor ur ena borren genom att hålla för den andra är GRYMT osexigt. Jag kan bara hålla med. :)

    SvaraRadera
  2. Jag fräser snor så, spec när jag tränar! Haha. Men jag har inga vita cykelbyxor och håller med om vita ej är att rekommendera.

    Hoppas du haft en bra helg och att vi ses imorgon. Jag behöver doser av Katrin Taal.

    SvaraRadera